Thursday, May 8

update!

Tänkte bara bjussa på en snabb uppdatering - senaste dagarna har vart sjukt slappa. Har knappt gjort nått förutom att dricka kaffe och kolla på Dr. Phil...snacka om high class life!

Igår tog jag dock tag i mitt liv och joinade tjejerna, eller iofs så var det nog dom så joinade mig eftersom dom kom hit till Bulimba...hursomhelst så gick vi o käkade på Get Hooked och därefter satte vi oss på en bänk nere vid floden. Satt och pratade om livet och hade det allmänt trevligt!

Idag har jag bara packat och slappat ännu mer...I helgen blir det dock ändring på det hela!! Jag och Helena drar upp till kusten för lite kvalitetstid på stranden! Jag peppar! Förhoppningsvis hinner vi med att (i alla fall försöka) surfa och rida. Om jag inte blir uppäten av hajar eller nått i den stilen så kommer jag med uppdateringar på måndag!

Cheers!

No comments: