Tuesday, March 18

söndag - tisdag


Söndagen spenderades med att googla diverse högskolestudier. Jag börjar känna lite press nu vill jag lova! Tog en sväng till byn och drack latte också, the usual! Hade en telefondejt med familjen på kvällen - skönt o höra att allt rullar på där hemma!

Efter måndagens morningduties tog jag en sväng in till stan. Regningt i början men det hindrade mig icke! Hängde på Borders ett tag och så spanade jag in de vanliga affärerna.
Eftermiddagsjobbet var lugnt och barnen busade inte allt för mycket. När barnen hade gått o lagt sig så ville Anthea och Simon se lite bilder från Sverige - de var sjukt impade över vilken snygg familj jag har och hur välbehållna mormor och morfar är - ta åt er!!!

Det fick bli en tur till stan även på tisdagen. En fika med Helena var inplanerad och vi begav oss till Starbucks (suprise, suprise!) där vi snackade bort ett par timmar. När vi var nöjda och glada tog vi en promenad genom botaniska trädgårn och sen hoppade jag på CityCat hem för att jobba.
Bra dag!

No comments: