Saturday, March 15

fredag-lördag

Fredagen spenderades mest med lille Hamish. Anthea tog med James, en av tvillingarna till sjukhuset för att ta bort hans gips (han bröt armen för ett tag sen) och jag hängde med lillkillen. Vi tog en tur till parken och kollade lite film osv.

På kvällen tog jag en tur in till byn. Det hände inte så mycket där förutom att jag höll på att hamna mitt i en fladdermusfight. Lite läskigt. Dessutom såg jag en (ett?) possum som var ute o slirade på elledningarna. Värsta djungeln här ute!


possum!


Det e inga små fladdermöss vi snackar om direkt!

På lördagen lyxade jag till det med lite sovmorgon! Hoppade på CityCat in till stan sedan där jag strosade runt i diverse affärer. Vid tre-tiden hade jag bestämt träff med två svenska tjejer, Maria från lkpg (ja, världen e liten!) och Helena från nkpg. Vi gick till Starbucks och fikade lite och hade det allmänt trevligt!
Kvällen blev lugn - kollade film och slappade.

No comments: