Monday, March 24

söndag - måndag


Nu är det verkligen slut på lugnet! Familjen kom hem runt fyratiden och det tog ungefär en kvart innan Sam trillade av cykeln, James visade sina trotsåldersskills och Hamish stack iväg på sin sparkcykel. Back to reality liksom! Idag har jag förövrigt vart så slapp så jag nästan blir äcklad! Iofs så var jag hurtig och tog en powerwalk men annars har jag bara slappat hardcore! Har kollat utbildningar, skickat mail som borde ha skickats för hundra år sen och...ehh jaa, det e nog allt. Slappt som sagt!

Gårdagen var också skapligt chill, men på kvällen tog jag tag i mitt liv och pallrade mig ner på stan! Mötte upp med Helena, Maria och Mirre och vi gick till Downunder Bar. Hade tänkt att ta endast en öl men sen helt plötsligt kostade sambucashotsen endast 10 kr och efter det tyckte bartendern att vi såg törstiga/snåla/tragiska ut så han bjussade på mer dricka. Kvällen blev en smula slirigare än planerat så det var ju roligt! Dessvärre var jag the party pooper of the night och gick tidigt - var tvungen att hinna med CityCaten hem.

Nu är det dags för lite käk och sen väntar sängen!
Hoppas alla ni där hemma inte har förätit er på diverse ägg o annan påskrelaterad mat!

No comments: