Monday, March 10

söndag - måndag

Söndagen blev väldigt lugn - är fortfarande sjuk så det enda aktiva jag orkade med var att pallra mig ner till mitt stammisställe där jag beställde in kaffe och läste en trashig bok. Det var nice! Tog svängen genom parken sedan medans jag väntade på att min kära familj skulle ringa. Tittade på den fina solnedgången och lyssnade på geckoödlornas skrikande...

Förövrigt är det lite dramatik i huset nu! Anthea och Simon har bråkat så Simon blev utslängd! Galet värre, får se hur detta slutar!

På måndagen så var det jobb som gällde igen. Efter mina morning duties tog jag en powerwalk och sen gick jag och tog en latte som vanligt. Spanade folk och läste en bok. Värt.

Jobb igen sen vid fyratiden. Allt gick bra, tog mest bara hand om tvätten. Det e ju inte direkt lite tvätt i den här familjen liksom...


Mamman och pappan skämdes lite för deras beteende igår och de sa att jag inte skulle oroa mig. Det gör jag inte heller så all is well!

No comments: