Monday, March 31

fre-måndag

Jag överlevde helgens bravader, tack o lov! Fredagens utgång blev sjukt rolig - det bjöds på drinkar, det serverades gratis öl och vin i baren, det langades dåliga raggningsrepliker och vi kom överens om att folk som har på sig George Michaeltröjor kan inte vara annat än gay. Dock hade vi fel. Hursomhelst så var det en riktigt lyckad kväll!!

Lördagen då - upp och jobba vid sju, tog hand om barnen i olika omgångar till klockan blev läggdags. Som tur var så skötte sig kidsen skapligt bra!

Söndagen blev relativt slapp. Jag vandrade upp till mitt favoritcafe och tog en kaffe samt läste en bok. Sen köpte jag en sallad som jag käkade nere vid the board walk. Vädret var underbart och fåglarna (och geckoödlorna) kvittrade.

Igår åkte jag in till stan och fikade med Helena. Vi tog varsin smoothie och satte oss i parken där vi njöt av det härliga vädret och diskuterade både det ena och det andra. Trevligt värre


No comments: